det går bra nu

Oh mon dieu, jag är helt slut. Vet inte ens om jag är kapabel att skriva detta inlägg för jag orkar knappt sitta utan ryggstöd och ska jag luta mig bakåt når jag inte datorn utan att darra i armarna.

Varför detta nu då?!?! Skriker ni upphetsat.

MMjo för att jag cyklade hem från jobbet idag. 18 km ba, gaaAaAnska jobbigt. Särskilt eftersom km nummer 2 går stadigt uppåt.

Haha och dessutom hade kedjan hoppat av när jag skulle trampa iväg. Fick ligga på knä och mecka med världens skitigaste kedja. Hade oljegegga överallt. Observera att det är min farmors gamla cykel, den har 50 år på nacken. Och ändå levererar den. Gullunge.


Här kommer lite ordspråk jag hörde på Morgonpasset imorse, då jag åkte bil med mamma.
Även den starke tar i när han skiter.
Önska i den ena näven, skit i den andra, se vilken du får mest i.
Googla först och fråga sen.
Du ska inte ropa hej förrän du har kommit igenom bäckenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0