frerre fredag igen

Idag på City Gross fnissade jag och mamma åt ett gammalt par som kom bärandes på en hel läskback enbart fylld med passionsfruktläsk. Sedan tittade vi ned i vår egna vagn och såg att där låg sex olika sorters ostar...

Imorgon ska jag och Johanna på Popadelica! Gud så kul. Fast lite väl mycket indie pour moi men Maggio och Rebecca&Fiona gör ju alltet. Ända sen Stockholm, eller a, det var ju förra helgen men ändå, "ända sen dess" så har jag längtat efter att ha läppstift igen så ÄNTLIGEN ska jag få ha det.

....Därför ska jag även måla röda naglar nu då. Så att allt blir perfa. Synd dock att jag har en bula på höger lår efter sprutan igår och ett sår på hakan efter en finnjävel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0