jorå såatteh

Händer detta i alla familjer, eller är det bara i vår man kan få kommentaren "Du har inte varit ute på hela dagen eller?" och känna sig som om man fått en jävla bullet rakt i facet. Ångestenn och skulden som väller över en är omätbar. SHIT har jag inte varit ute idag?! Har jag inte ens hämtat posten? Har jag suttit inne och degat till mig en hel dag i samma äckliga och dammiga luft? Jag är ett sådant missfoster.

Händer det er?

Det händer mig, dock inte idag för idag har jag varit ute och planterat blommor och tämjt kor. Däremot så frågade jag just Hannes den där dödsfrågan. Siktade på hans lilla ansikte och sköt av.

BAM

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det händer här hemma också.

2011-05-28 @ 17:38:53
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0