syskonen L-ahl

Är det någon här som har en tonårig (eller en tolvårig wannbe som i mitt fall) lillebror så plz help. Hannes har varit så extremt odräglig idag att jag bara vill klubba honom. Flinat, slagits, skrikit ÄGD vid HELT fel tillfällen, spelat upp ärkefåniga sms-signaler och så vidare i all oändlighet.

Det enda straffet jag kan komma på atm är att inte hjälpa honom med hans mobil. Han har ju fått för sig att han ska byta från Telia till Halebop och det ska göras nu när han har 0,79 kr på sin mobil. Mamma sa: be Ellen om hjälp. Jag gav honom onda ögat. ÄGD (i sin rätta bemärkelse)!

Nu ska vi snart åka in till stan, jag och Linn1 så att hon kan ta farväl av sina m8s och sen av mig. Stackars stackare. Hon kommer inte få träffa mig på en månad nu. Buhu, hur ska hon klara det?



Se bara hur söt jag är. Fjäderöronhänge och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0