blodbad

Vilken dag, hörrni.

För det första så har jag länge haft en liten rosa plutt på min vänsterarm. Inte äcklig, blöt, hårig eller så, utan bara en rosa plutt stor som... Ett runt riskorn. Bredvid den plutten har jag haft ett rött märke, som ett sår fast under huden, stor som en pennspets.

Dessa två ting på min arm då. Jag bestämde mig för att ta bort dem. Letade i medecinlådan hemmahemma. Hittade ett vårtmedel från ACO (utgångsdatum 2008) och ba yes. Tog med mig det hit.

Påbörjade behandling. Insåg att det kanske inte var ett lyckat tillvägagångssätt då det blev som två frätande hål i min arm. Ingen smärta men runda, röda sår. Det ena varade dessutom.

Avslutade behandling. Satte plåster på.


Idag då. Cirka fem dagar efter avslutad behandling. Jag har på mig skjorta (ny) och jacka. Plötsligt blir det blött på min jackarm. Tittar på det blöta och ser att det är rött. Fan. Drar upp jackärmen och tröjärmen och ba...

... Blir tårögd av rädsla. Har aldrig sett så mycket blod typ?! Hela min underarms ovansida var röd och blöt. Det rann blod både i handflatan och på handryggen, droppade i handfatet.


Flämtade så ett tag innan jag sköljde av armen och höll den högt 15 minuter.


Sedan var det över.



Vad hände?!?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0