så jäkla lökigt

Livia sjunger: Jimmy let me love youuuu, ooOOOo!



Jaha, vet ni vad som hände i går? Kanske om ni läst min status på facebook men vi kör ändå.

Jag skulle laga fisksoppa. Det som saknades var 3 morötter, 1 gul lök, en halv vitlök, timjan och 1 purjolök. Så glad i hågen tog jag min bike till ICA Södercentrum och fyllde, eller nej, jag fyllde verkligen inte en korg, men tiondelsfyllde en korg. Varorna scannades och slutkostnaden 28.35 gjorde mig glad. O en sådan billig middag.



Meeen så medgavs inte mitt kort. Fuck my little life. 28 KRONOR?! LÖK? Inga pengar. Jaha nähe.

Jag parkerade kvittot, cyklade hem ledsen i hågen och öppnade min spargris. Cyklade tillbaka trött i hågen och betalade med min sista femtiolapp.




Senare på kvällen hittade jag en hundralapp i en gammal plånbok och ba YES NU GÅR VI PÅ BIO! Så jag såg Twilight 4 för min sista hundralapp. Tjohej livet leker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0