se inte så avis ut

Oj oj oj alltså. Ni ska bara veta hur söndagsmysigt jag har det!

Sovmorgon, Nyhetsmorgon, Så mycket bättre, runda på stan - research inför artikel till hejkalmar.se, veckohandel, samtal med LivvygiRL*, spontanbesök av härliga moster och morbror.

Nu väntar en PW i novembermörkret med reflexväst (like a boss), Filip och Fredriks podcast, underställ och svettigt hårfäste.

Senare ikväll ska jag laga storkok (mycket osexigt ord, kan man ens göra storkok av fajitas?) och det ryktas även om julpyssel med bästa korridoren.



För hörrni, alla ni som läst senaste numret av SHICK (Kalmars studenttidning), korridoren som nämns som den bästa i en artikel - den är MIN! Och den är bäst.






Jättegay inlägg JAG VET. Ibland är min cyniska sida på semerre och då måste mysdjuret inom mig agera vikarie.

Kommentarer
Postat av: Honey

jag gillar när mysdjuret inom dig kommer fram! :D

2011-11-20 @ 21:26:52
Postat av: MissH

av alla mina vänners liv just nu. är jag mest avve på ditt.

2011-11-21 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0