svår tid

"Jag orkar inte mer. Vill inte vara kvar. Jag längtar efter er min kära mor och far. För jag vill åka heeem!"

Upptäckte just att jag hade den låten på huvudet. Jahapp. Det var ju ganska talande. Någon har det lite körigt just nu ja.

Trots att jag är en sådan människa som aldrig blir stressad så känner jag någon slags ångest över att tiden inte räcker till. Att varje helg fram till jul är planerad här i Kalmar känns sådär. Ingen hemresa förrän om en månad. Saknar familjen, katten, lugnet, huset, maten.

Det känns hårt i hjärtat när jag ringer hem för att få recept på en speciell fisksoppa som är övernaturligt god, men när jag sedan själv lagar den blir den misslyckad. Aj. Mamma hjälp.

Sedan, BOOM, tanke slår ned: Jag kommer leva på sådan här mat i 3 år. Billig och mikrovärmd mat. Aldrig en älgstek, potatisgratäng eller brunsås.



Annars så håller jag på med ett bokomslag i InDesign nu. Gissa vilka som är på bilderna?


Kommentarer
Postat av: mathy

awww <3

2011-11-22 @ 21:26:29
Postat av: missH

jag har sååååååååååå fina ben. sååååå bruna omgomgomgomg

2011-11-23 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0