dagen i enkelhet

Kom fram till Kalmar vid 10:40 idag, 30 minuter försenad på grund av lokfel. Det är första gången SJ missköter sig med mig ombord.

Iallafall, gud vad dött det var i mitt rum när jag kom hem hit. Dels var blommorna uttorkade och dels var det sådär knäpptyst som det är efter en kärleksmatad helg.

Pluggade på bibbly mellan 12:30 och 16 eller lite mer kanske klockan var. Cyklade hem, låg på min säng 20 minuter, gick PW 40. Satte mig på min säng och var deppig. Duschade. Satte mig på sängen igen och var deppig.

Insåg att jag knappt ätit på hela dagen.

Åt. Blev glad.

Det gick någon timme. Sen fick jag tentaångest. Där är vi nu. Ska läsa lite alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0