glädjens dag

Alla borde sända radio någon gång i livet. Så SJUKT roligt.

Iallafall. Idag vaknade jag "med ett leende på läpparna" (töntigaste uttrycket någonsin) ty klockan 13:09 ska jag ta tåget till Växjö och träffa två av mina bestisar. ÄNTLIGEN. I nästan ett dygn ska jag vräka ur mig hemligheter och livsfunderingar och frottera mig i känslan av 100% närhet.

På lördag åker jag vidare hem till det som ni lärt känna som "byn". Hånger. Har en liten tanke om att jag ska ta bilder åt er för att visa hemmahemma.

AA OCH SÅ SKA JAG JU FÅ TRÄFFA KATTEN PÅ LÖRDAG. Känns utomjordiskt. Llängtar nästan mer efter katten än efter familjen, dem pratar jag ju ändå med flera gånger i veckan men LINUS (katten) däremot, honom har jag inte fört konversation med på hur länge som helst. Lille älsklingsbulten.



Det var väl allt. Kanske inte hör av mig mer idag då. Fram till 13:09 ska jag packa och duscha och sånt.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0