lezkig kvell

Hej alla. Jag har just varit på bio med radiogruppen. Contagion, om en livsfarlig smitta som sprider sig och aa ni alla fattar vad som händer sedan. Bla bla bla AMERICAAA bla bla lyckligt slut.

Kul twist dock att en kille i biosalongen hade extremt högljudd hosta?! Bra nojig magkänsla när han satte igång.

När jag cyklade hem ensam i denna dimmiga oktobernatt körde jag genom ett tomt industriområde. Vinden ven och fukten pärlades på min jacka. Stämningsfullt. Plötsligt rörde sig något precis vid min högra kind = jag svängde så kraftigt åt vänster att jag nästan cyklade omkull.


AAAH!!!



... Det var kragen på min jacka.

Kommentarer
Postat av: vanja.

HAHAHA



både på america och på kragen

2011-10-28 @ 00:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0