you gotta give it to the lövblås

Jag har nog aldrig stött på en maskin som låter högre än en lövblås. Gräsklippare, grävmaskin, traktor, svets, vedklyv, motorsåg, grästrimmer eller vadfan som helst som min pappa brukar greja med hemma på gården - inget slår lövblåsen som härjar utanför mitt fönster.

Nu är klockan 14:15 och jag lovar att han har hållit igång här sedan iallafall 12. Vid en period var han precis nedanför mitt fönster vilket gjorde att mitt bord darrade som om det var disco med hög bas i rummet bredvid.

Nu ska jag PW:a till stranden och sedan hämta min bike på stationen. Ikväll visas filmen från nollningsveckorna. Troligen håller jag låg profil filmen igenom, tacksam för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0