ÄRE UPPENBART FÖR DIG?

Borde ha packat ner mina grejer inför den kommande Kalmarveckan nu... Borde verkligen ha gjort det under dagen...

Saker har dock kommit emellan så att säga.

VM tillexempel. Har på riktigt sörjt de dagar jag varit TV-lös och därmed missat VM. Så från 10:45-14:15 kollade jag på TV.

Sen var det PW en timme. Dusch på det. Mormor och morfar kom klockan 16. Middag, JO DET GÅR BRA I KALMAR, JAG FÅR FLYTTA IN DEN FÖRSTA OKTOBER, AA NI KAN HÄLSA PÅ DÅ, TA MED EN LUFTMADRASS (skratt från mormor, ni insatta vet hur det lät........), efterrätt, kaffe och så vidare. Plötsligt var det nu. Jag var tvungen att ladda ned lite musik också. Det blev ännu senare än nu.

= Nu som i NU måste jag börja kränga ned kläder i väskan från Thule -87.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0