bra liv nu



Arbetslaget. Ungefär här monterar pappa dörren åt fel håll.



Pappa sa en gång: "Är det Hannes som är Willy? Så är jag Matte och mamma Mija?"



ByggjobbarN.



Mamma gör det bästa hon vet, sätter tassar på stolarna så att de inte skrapar mot golvet.



Här upptäcker pappa att han monterat dörren åt fel håll.



Hannes blir samtidigt akut kissnödig och allt blir stressigt.



Natt sen.



Hannes luftmadrass var kass = han sov i min säng halva natten. Inte så mysigt som det kunde varit.



Följande bilder visar mitt rum just nu. Jag skulle egentligen gått ut ikväll men kände mig tvungen att stanna hemma. Dags att jobba upp en trygghetskänsla och en hörahemmakänsla till detta stället.















Det funkar ganska bra. Detta är mitt livsverk, hur sjukt bra som helst blev det. Allt är fint. Jag vill bara att ni ska komma hit NU!!

Ni som ska på road trip - kom FÖR FAN.
Johanna, har du bokat tåg?
Mathilda och Elin, när har ni lov?
ANGELA min skatt, när är du ledig?
Radiopratare från NITTON NOLLNOLL, vi kör möte hos mig efter tentan för att prata igenom programmet.
Alla andra som vill komma = kom.


Kommentarer
Postat av: honey

tänkte kolla tågtider imorgon med mor! hon har ju samlat ihop några poäng så att säga... men blir 7-9 oktober bra för dig? eller funkar det bara lör-sön? och btw, åker man alltid buss mellan alvesta och kalmar?!

2011-09-25 @ 00:17:51
Postat av: Elin Ternander

åh vad fint du har det :D

2011-09-25 @ 01:06:25
URL: http://elinternander.blogg.se/
Postat av: LisaFisa!

Jag kommer på direkten! Blir sur för att alla lyckas få det finare i sina bon än mig själv... Jag är inte bitter, det här är bara mitt sätt att säga: Åhhhh guuuuuuud vad fiiiiiint du har deeet!!!

2011-09-25 @ 01:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0