@dansgolvet

Förresten, vet ni vad som hände i fredags?

När vi dansade som bäst och värst på Vallen efter avslutningsceremonin så släpptes artonåringarna in. BRÖÖÖÖL fyllde luften och wannabe-stekare kom in och untzade. Iallafall, jag hade ju en ganska spektakulär paljettröja på mig, lånad av Lina A T Hansson, helt sjukt vad den gick hem. Mitt under dansen kommer en ung (troligen en av artonarna) herre fram till mig och skriker "Du är så vacker att jag kan dö!" och sedan "Som en ängel på dansgolvet!". Jag tackade. Trodde att vi skulle dansa lite då va. Men poff sa det och herrn var borta. Två matiga komplimanger fick han ur sig sen svek modet.

Besvikelsen i det!

Har man sagt A får man göra B. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0