direkt från lnu

Situationen:
har inte ätit sen frukost vid 09:30 = huvudvärk och darriga fingrar
har stressat hela dagen på grund av grupparbete som tog fett mycket längre tid än väntat
sitter kvar i skolan för att fylla på min internetmätare
så snart mätaren är full ska jag cykla hem, äta, plugga
ikväll ska jag till studentpuben


lär väl däcka efter en öl så som denna dag artat sig


Annars så ringde pappa imorse. Han ba "Du den där boten du fick, betalade du inte den?" Jo, jag betalade den. MEN INTE DEN HAN MENADE. Alltså har jag fått två parkeringsböter men bara lagt märke till en. FML. Allt som allt ringde pappa och meddelade att jag nu är skyldig honom 535 kronor efter de tre räkningar han betalt åt mig. Eller nej, han sa 500, "kompispris". Tack far!

Förresten, ni undrar hur det är med lägenheten. Först av allt: det är ett RUM och en TOA - är det en lägenhet? I fortsättningen kommer jag kalla det för "rummet". Sedan: det är jävligt jobbigt inne i rummet. Stort, vitt och tomt. Allt som finns därinne är två luftmadrasser, en sovsäck, kurslitteratur, dator utan internet. Just nu bor jag alltså i en härlig liten bunker av ångest. Lucky me.

På fredag kommer någon/några från familjen med mina grejer. Gud välsigne den dagen.



Okej. Det var allt.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0