flopp

Skulle ta ett bad innan. Jag har seriöst inte badat badkar sen jag var 9 år. Ganska förväntansfull alltså.

Resultat: har aldrig känt mig så klumpig. Exempelvis när jag skulle göra som de gör i film, hålla för näsan och dyka ned under vattnet, det gick inte. Jag var för lång. Skräddarställning med benen och ändå för lång, ansiktet kom liksom aldrig under vattnet. Föreställ er när jag andas in, tar tag om näsan och kanar ned - STOPP. Med ihopknipta ögon inser man att det är en bra bit kvar till vattenytan. Dessutom detta ljud hela tiden av hud mot badkar.

Charmigt!


Nu är jag inne på ikea.se och kollar köksstolar. Kanske värt att köpa modellen Stefan in glory of my father?




Fast aa. Först ska jag besöka mitt rum på fredag och se vad som egentligen får plats därinne. 26 kvm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0