Igårkväll kom Anna, Lina och Johan till mi...

Igårkväll kom Anna, Lina och Johan till mig. Ett idolavsnitt, en kladdkaka och otaliga IRL-spökhistorier senare gick jag och lade mig med darriga ben, sov med en lampa tänd och öppen dörr... Idag steg jag upp 08.30, såg på tv, åt frukost, packade väskan. Vid 10.45 åkte jag, mamma och pappa till stan. Jag hämtade ut en kursbok på OKQ8, lämnade tillbaka bredbandet till Telia (det blir mycket sms framöver) och sen fikade vi med mormor och morfar. Vid 12 åkte jag och pappa till biltema, jag köpte två cykellås. Nu är vi påväg till Alvesta, därifrån ska jag och min cykel ta tåget till Kalmar. Okej hej. Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0