såhär är det nu

Jahopp. Idag har jag packat grejer sedan klockan 10:15. Med undantag för en timme mitt i då jag skurade bordet och stolarna jag hittade igår med såpa. Ta förresten också bort 13 minuter då jag åt lunch. Resten av tiden: pack.

Saker jag packat då, ett urval:
galgar
hårfön
kaktus
tavlor
sticke + garn
kokbok
spargris
jordglob

Inga konstigheter.



.. Åh gud. Lät just blicken vandra i mitt rum och såg plötsligt mina böcker. Dem vill jag ju ha med. Fast jävel alltså, det är några kilo det. Får se vad mor säger.

Imorgon åker jag tåg till Kalle, tar med mig en luftmadrass och en sovsäck. På torsdag kommer någon/några från familjen med mina möbler och kläder och andra grejer. Bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0