typiskt

Uppstigning 09:00. Frukost, 60 minuters PW vid havet, 22 grader och sol.
Plugg på biblioteket.

Då! BAM. Jag fick sån övernaturlig jävla huvudvärk. Åkte hem, tog tablett och tänkte sova bort den. Halvslumrar 90 minuter, kan liksom inte somna djupt för att det hela tiden kommer ett BAM i huvudet.

Vaknar och mår illa. Fortfarande lika ont.



JAG SOM SKULLE PLUGGAT IDAG kan på riktigt inte läsa text utan att det flimrar för ögonen på grund av smärta.

Det var väl kul information? Vilken känsla av glädje som spreds här.


Tenta imorgon, den sista pluggkvällen då jag skulle gå igenom allt slutar här, i min säng, tandborstad och klar, klockan 19:46.

Kommentarer
Postat av: Emmylou

Usch! Jag håller tummarna för att det går bra för dig på tentan trots detta! Lycka till!

2011-09-30 @ 05:48:21
URL: http://emmylous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0