ser man på

Jaha, som av en händelse så har vi nu internet i lägenheten. Livskrivs done. Back on trACK så att säg.

Just nu ser jag på idol, i reklampauserna skriver jag på min första artikel till Hej Kalmar! Ett recept handlar det om, inför artikelserien Söndagskoket. Skitlätt att skriva tror ni, men NEJ. För hur kul är det att skriva "sätt ugnen på 175 grader, sen skala potatisen, sen krydda köttet bla bla bla sen det sen det sen det slut smaklig måltid lycka till". INTE SÅ KUL. Nej, man vill ju få till en välskriven text meeen det verkar vara nästan omöjligt...

nu är det idol. brb. HAHA när Cissi Fors körde in i väggen med sin longboard. HAHA Mikael som tagit på sig hatten idag ty den passar hans image.

ba (=back again).

...omöjligt att komba välskrivet med strängt recept. Dessutom vill jag ju gärna skriva med humor men vet ej hur mycket humor man får ha med i dessa artiklar = probs.

Idol nu igen. Han som blev kidnappad, hur bra är han egentligen? Skittråkig.




Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0