helgen v 17



Helgen började i fredags med årskurs 1:s svåraste tenta. Jag kunde hela exempeltentorna på cirka 40 poäng som rinnande vatten. Bakslaget då när vår tenta var omgjord och slutade på 84 poäng! Mitt första U heeeeello.
Efteråt shoppade och lunchade jag med Julia och Livia.
Sedan systemet då, tillsammans med 400 andra. Klirrigt myz.



När jag visade leg på systemet fick jag en vattenflaska, KING! Dock läckte den i hela mitt knä två timmar senare. Denna kväll had vi i alla fall tentaslask.



Lördagsmiddag på Ståthållaregatan 44C aka Psyket - hemmagjord kalkon. Inga konstigheter i denna studentkorridor.



I dag var jag ute på PW på Stensö när en tanke sa boom, det var badväder! En timme senare tog jag och Livia årets första dopp. Hur jävla äckelkallt som helst. Fick andnöd när jag doppade huvudet andra gången.



Nu sitter jag i sängen med öppet fönster och gassande sol, vilar. Ikväll ska vi kanske äta på restaurang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0