en helt vanlig dag

JAHA, så vad har det hänt för skoj idag då?

Hela förmiddagen och lunchtimmarna var jag hemma och tvättade samt såg på Får vi följa med samt töjde jeans då.

På bussen till skolan satt jag bredvid det fettigaste håret jag någonsin skådat. Vet ej om det var en man eller kvinna som bar det, kunde bara fokusera på håret.

I skolan brände jag en CD-skiva och gick på ett redaktionsmöte.

Efter skolan åt vi hemmagjord pizza för att fira Julias namnsdag. Dock blev jag tilldelad mittenbiten av degen så följaktligen blev min bit minst eftersom både bananer och mangobitar invaderade min bit. STÖRIGT!




Aa och sedan gick jag hem i snökaozet och sedan var det nu.

I morgon ska jag till sjukgymnastiken. Träning på fri hand eftersom sjukgymnasten är ledig. Ska gå loco på alla maskiner. Inte sprita av efter mig osv.


Kommentarer
Postat av: sjukgymnastens dotter

alltså. ska be pappa skvallra till sin kollega som du går till om du gör sååå. så det så.

2012-02-18 @ 13:32:40
Postat av: Anonym

INTE NU IGEN ELLEN!!! DIN BIT VAR STÖRST! MIN VAR HÖGST OCH DET RÄKNAS INTE!

2012-02-24 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0