en något hetsig dag

Hej.

Denna dag började med att jag försov mig. Hetsklädde mig, hetsåt, hetssminkade och hetscyklade till Kalmar Tingsrätt. Satt som åhörare på rättegång i 2,5h. Cyklade hem snabbt som fan.

Hetduschade och hetsåt.

Stod upp på cykeln hela vägen tillbaka till tingsrätten. Gick på rättegång igen. Cyklade hem lite lugnare. Åt fläskfilén och potatiskroketter för tredje dagen i rad i något lugnare tempo. Hetsvilade i soffan 5 minuter.

Cyklade i normaltempo men ändå snabbt tack vare vårkänslor till skolan. Radiomöte 1,5h. Rullade sedan sakta hem.

Hemma tinade jag bär i 5 minuter på 750W i mikron. Det blev bärfest därinne.

Sedan hade vi spelturnering eftersom det inte var något sköj på TV. Först Yatzy (Ellen 2 - Mikaela 0), sedan pilkastning (Ellen 1 - Mikaela 1) och till slut Kalaha (Ellen 1 - Mikaela 1). ALLTSÅ VANN JAG TJOHOOOOO.


I morgon ska jag vakna 09:00, äta frukost och sedan skriva rättegångsreferat + artikel till hejkalmar.se hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0