matkoma deluxe x3

I veckan har jag varit känslosam varje kväll eftersom jag längtat så mycket efter varm och vällagad mat. Detta har resulterat i tre GROVA matkomor denna helg.

I fredags: lamm och potatisgratäng
I går: kotlettrad och blomkålspuré
I dag: resterna i en 60 minuters matsession

Efterrätt på det och jag är slut som människa.

 

Fasar över att min studentbidragsanpassade storlek på magsäcken töjts ut under helgen.

 

Tar tåget till Kalmar 20:11. Tar bussen till älskade Psyket (bor där alltså) 22:20. Kommer hem lagom till del 2 av kvällens Wallanderfilm.


Kommentarer
Postat av: vanja

hur går det med mobilen........... när kan jag komma till kalmar OSV

2012-02-12 @ 22:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0