packning

Över julledigheten tog jag med mig så jävulskt mycket packning hem till Hånger. Använde cirka en fjärdedel av kläderna.

Därför tog jag med minimalt med packning denna gång. 1 st datorväska, 1 st specialväska med inspelningsutrustning till radion i (skolarbete) och 1 st handväska. I denna handväska aka skolväska hade jag rullat ihop en två tröjor, ett par byxor och underkläder. Fast inga strumpor för det har ju mamma.

DÄRFÖR kan jag nu på hemresan till Kalmar ta rullväskan och fylla den med saker jag inte fick med mig hem efter jul. Såsom matlådor med mors mat, kläder jag knyckt ur Linneas garderob, nya lakan (eftersom jag tagit sönder ett hemma) osv.





Kan inte dra någon slutsats utav detta. Men det känns bra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Slutsatsen är att du kallar Kalmar hemma?

2012-02-12 @ 15:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0