tjabaaaaa

Jag, mitt leende och min solbrända aura sitter ute i köket och pluggar. 2,5 timmar har gått sedan start och på dem har jag hunnit söka fem jobb, skriva klart ett skolarbete och göra en massa onödiga saker. ProduktiV.

 

Dock har jag inte gjort det jag verkligen borde göra, det vill säga ringa till Micke Sjukgymnast för att boka ny session. Orkar inte det. Någon måtta får det vara på produktiviteten. Eller hur? Vill inte blir rädd för mig själv.

 

 

Förresten har min önskelista blivit uppdaterad:

- Pappas vaktmästartjänster
- Presentkort på IKEA
- Presentkort på Stadium
- Klocka från Clas Ohlson
** - Brunkräm till ansiktet
** - Ringklocka till cykeln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0