fredagsmorgon

EVERYBODY GET UP SINGING!
Eller: everybody getups oh yeah - som jag sjöng för cirka tre år sedan.

Jag har nyss varit på sjukgymnastiken. Idag fick jag göra allt själv, utan min mästares vakande öga. Pumpade på lite extra i en av maskinerna så lillbenet darrade likt en abstinenshand. Blev trött och fick blodsockerfall. TUR DÅ att man är så förberedd att man packat ned två skinkmackor i väskan. Satt helt ensam i skolans cafeteria och åt dem. Tänkte att jag kunde låtsasgreja med mobilen samtidigt men NEJ vissa har ju ingen mobbe = satt där och bara åt macka som ett retard. 

Sedan gick jag till en datasal och där är jag nu. 


Vi har tenta om 30 minuter. Jag har knappt övat någonting för jag tappade bort mitt anteckningsblock i måndags. 




Happy go lucky me klockan 15 ska jag åka till Värnamo/Hångeeeh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0