denna dag

Vi hördes inte i går kväll, hörrni. Jag kom inte hem från skolan förrän runt 21 och då var jag fortfarande skitupptagen.

Vid 18 sände vi Heta Listan i studentradion och vid 19 var det en lucka i tablån så vi fick spontansända en timme till. Efter det tog vi en bärtz på kontoret och sen bikade jag hem fort som fan, med ett stopp på Maxi för att köpa kycklingfiléer. Så när klockan var cirka 21 och jag kom hem ställde jag mig framför spisen och gjorde en gudomlig wook. Åt den och somnade.

I dag försov jag mig kraftigt. Snoozade 70 minuter i stället för avsedda 30. GÖÖÖTT kände jag då. 3 minuter sen sladdade jag in på sjukgymnastikens cykelparkering. Körde en hård session därinne. Kul kuriosa förresten: jag kör alltid samma tid 07:30 vilket innebär att jag och städerskan alltid är ensamma i omklädningsrummet när jag ska duscha.

AA och sedan var jag i skolan. Lallade runt i strumpor och hälsade på de andra redaktionerna i klassen. Övade lite avor och påor. Lämnade bygget efter lunch.

Vidare mot en affärgrej typ fast med ortopedkunskaper. Provade ut ett knäskydd.

Hem igen DÖDSTRÖTT. Har duschat 20 minuter och sedan legat i sängen hela eftermiddagen. Ska fortsätta i samma anda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0