denna morgon

07:20 Stiger in på sjukgymnastiken

07:22
Min mobil ringer, dolt nummer. "Hej, det är från sjukgymnastiken. Din tid är inställd på grund av sjukdom idag." så jag ba "Fast... Jag är redan är. Så jag kör väl lite själv."

07:29 Kliver på en cykel och kör 15 hårda minuter

07:44
Går in i gymrummet och ba TJENA!! till alla gubbar 55+. De två saker jag kan använda är upptagna, sätter mig på en maskin och chillar.

07:50 Maskin ledig.

07:51 BAAAAAMMMM låter det när jag med fumliga händer ställer in maskinen. Rundgång i samtliga hörapparater i lokalen.

07:53
VafaN nu då? Varje maskintag jag gör klingar någon slags bjällra högt i hela lokalen! Något sitter löst och kallar till sig en jävulsk uppmärksamhet.

08:12 Går till cykelrummet igen. Väljer cykel i ett ensamt hörn.

08:13
En jämnårig kille blir av sin sjukgymnast placerad på cykeln bredvid min. Tight. Ashärlig stämning mellan oss två cyklister.

08:22 Mot omklädningsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0