hård dag

Vår nuvarande kurs heter Radioproduktion och är hur kul som helst. Dock 1 jag är skittrött efter att bara ha suttit och redigerat inslag hela dagen. Och dock 2 jag är "marantzansvarig" det vill säga tvingad att bära runt på en stor väska med inspelningsutrustning 24/7.

Så sedan jag kom hem för en timme sedan har jag suttit apatisk i sängen med datorn på magen. Fast såklart med alfapetlådan emellan datorn och tröjan. Vill ju inte sabba fläkten.





Nu ska jag ändå resa mig.
Leta reda på mina shorts till sjukgymnastiken i morgon.

...Det har jag gjort nu. Intressant att jag letade GRUNDLIGT från garderobens högsta hylla till den näst nedersta när jag upptäckte att shortsen låg synliga på den nedersta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0