heh å väkomme te Kahma

ÅH GUD mitt hjärta pickar likt en undulats just nu. Är nervös för tusen ting men kan inte komma på ett enda. Har befunnit mig i detta tillstånd över en timme nu, har fått russinfingrar av all kallsvett TYP!

I dag när jag var färdig hos sjukgymnasten och skulle klä av mig inför duschen kom det in en kvinna i omklädningsrummet. Och inte för att vara sådan, men man såg på henne att hon inte var den skarpaste knifen (stumt k). På den grövsta kalmaritiska jag någonsin hört satte hon igång.

Kvinna - blbz tlidxrtp olsihgmv pos njfcblöfdö vpjg
Ellen - ....Hehe ja jo...?
Kvinna - kiyeuoi klhdlkgh ojeog beue thox fnru amfngfo orhgn poe hl lkhksxsdg ljldsrjgl jwihirfh osldll ogogo na ors  voohsxdlh pjrgn
Ellen - Heeeh mm...
Kvinna - eörpuvliuwavo blrsiihf eruf skoa e'e obb?
Ellen - ...Vad sa du nu?
Kvinna - Skau ti skoa e'e obb?
Ellen - Jag ska till skolan nu!
Kvinna - poiuresivh iohjfjh hoe yka omku pehi utafö Bäja
Ellen - Ja jo. Det är ju väldigt halt ute nu. *river av mig kläderna och springer in i duschen*

Angående träningen då. Mr Knee (stumt k) pallade inte det förväntade trycket så det slutade typ med att jag bara låg på en brits och lyfte benet med en 2kilosvikt på. Effektivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0