trött efter denna dag

Tjena sidbena.

Vad gör ni? Hur mår ni?

Jag var i skolan från 10 till 20. Först föreläsning och sedan radioredigering och sedan sändning. Första Heta Listan med moi och Elin. Det gick... Finner inte rätt ord. Bra. Det gick bra. Svårhittat ord. Men det gick bra.

Såhär COOLT var det inne i studion:

Idag har det snöat och varit minusgrader i staden. Jag blev därför inte förvånad men likväl ASARG när mitt cykellås var fastfruset och därmed mission impossible att öppna när jag skulle dra hemåt vid 20:10. Så jag fick gå hem. Det var tråkigt.

 

Nu är jag fruktansvärt trött. Ska bara göra mina knäövningar sedan ska jag bädda ned min kropp i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0