torsdag

Åhå hallå hej tjena tja.
 
Oh, det gick just förbi tre kostymklädda herrar utanför mina fönster. Likt ett spöke stod jag och spanade med oduschat hår och kaffeandedräkt. Heeeeeheeehj.
 
Är för övrigt stolt över mig själv. Klockan är endast 11:47 och jag har redan tagit tag i en syssla som legat på mina axlar sedan 4 juni --> fakturerat eine frilansförbund för sommarjobbet. Slutsumman blev DOCK 4k mindre än avtalat så vet ej huruvida detta kommer att utvecklas.
 
När jag borstat tänderna och bytt om ska jag ta min bike till sjukgymnasten, träna tills svetten lackar (det gör den i och för sig efter 2 min på träningscyklarna) och sedan shoppa loss på Maxi. På min shoppinglizt står bland annat: fönsterputs + skrapa och mascaraborttagning (oljebaserad). OMG THAT SOUNDS SOOOOO FUN!!
 
 
 
Och sist: fick extrem matlängtan i tisdags. Smsade mamma detta och fick detta till svar:
 
 
Hon läste i alla fall min artikel. YE.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0