sommarens första dag

Första dagen på sommaren 2012 är i dag.

Därmed har jag:

Skrivit kontrakt med Hej Kalmar! och planerat den kommande tiden där. Och fått över 50 likes på sommarens första artikel?! TACK ♥

Köpt en bikini och en vattenfast mascara. Mindre för att jag ska vara snygg på beachen och mer för att jag kommer lipa sönder på Johannas student 15 juni.

Poserat framför datorn.




Sett detta klipp huuuuur många gånger som helst och ryst sönder mig varje gång.




Om ni någonsin upplevt att jag visat er något fint så SNÄLLA, se hela ELLER spola fram till 4:00 ELLER ta det ALLRA bästa på direkten och spola fram till 4:40 men det är fan helgerån. SE FRÅN BÖRJAN HERREGUD VAR INTE SÅ STRESSAD.

MM.


Har även gått milen runt Stensö, lagat en högklassig middag (smördegsbakad kyckling med mangosalsa) och efterrätt (jordgubbar (belgiska) med kesella vanilj) samt pratat med far i 30 min.


Torsdag - Värnamo (--> Hånger)
Måndag/Tisdag - Kalmar
Torsdag - Hultsfred
Fredag - Värnamo, Hultsfred
Söndag - Värnamo
Måndag? Kalmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0