oklart vad jag egentligen pysslat med denna dag

Oj oj oj ALLTSÅ! I dag har jag underhållit mig själv på en helt överjävlig nivå.

Gick upp 09:30 och åt frukost, satt och pratade en stund och gick sedan till apoteket. Hem och pratade. In på mitt rum och var ensam mellan 12:15 till 16:15. De fyra timmarna - jeezus alltså.

Jag pluggade, spelade musik, gjorde frisyr, läste kurslitteratur, läste skönlitteratur. Gick ut och hämtade post två gånger. Kastade pil med mig själv (satte hur många nior som helst like - a - boss). Satt i ett fönster och läste i solen.


Hörde plötsligt hur det prasslade i busken utanför fönstret.


Ser ni vad jag såg?


En styck marskatt som står där och kissar revir. Japp. En marskatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0